
Dream team to początek każdej pięknej historii...

Wiktoria Konieczna
Wedding plannerka
Jestem głównym organizatorem i koordynatorem Waszych przyjęć
Odpowiadam na Wasze wiadomości, odbieram telefony i prowadzę media społecznościowe firmy. Prowadzę konsultacje dla narzeczonych i projektuję Wasze przyjęcia. Opracowuję motyw przewodni, dobieram kwiaty, dekoracje, kolory i materiały. Przygotowuję dla Was zestawienia najlepszych usługodawców, analizuję umowy, pilnuję terminów i ustaleń. Jestem pośrednikiem między Wami, a wybranymi przez Was usługodawcami. Służę dobrą radą, wskazówkami i rozwiewam Wasze wątpliwości. Opracowuję szczegółowy scenariusz ślubu, wesela i odpowiadam za jego realizację. Tworzę kosztorysy, harmonogramy przygotowań, płatności oraz check-listy. Gaszę pożary, rozwiązuję problemy. Daję Wam ogrom wsparcia, uśmiechu, luzu i dobrej energii.
Jestem z Wami - aż do ślubu!
ZA CO KOCHAM ŚLUBY?
Za relacje, jakie tworzą się między nami, Młodymi Parami i całym teamem usługodawców. Za miłość, gesty i magię, która temu towarzyszy. Za stres i niepowtarzalne emocje. Za piękne, za każdym razem inne aranżacje florystyczne. To wszystko składa się na cudowne wspomnienia, które są efektem czasem nawet kilkunastomiesięcznej pracy.
DLACZEGO PARY WŁAŚNIE MI POWIERZAJĄ ORGANIZACJĘ JEDNEGO Z NAJWAŻNIEJSZYCH DNI W ICH ŻYCIU?
Jak mówią: "Jestem w tym cholernie dobra". Planuję, wymyślam, zamawiam, polecam, edukuję, naprawiam, uspokajam, koordynuję. Jestem zawsze i wszędzie. Wspieram dobrym słowem, gestem. Zwracam uwagę na rzeczy, które są niewidoczne na pierwszy rzut oka. Zadaję pytania o kwestie, o których nikt by nawet nie pomyślał. Poświęcam się temu w pełni. Inaczej nie potrafię.
CO MNIE WYRÓŻNIA?
Otwartość, poczucie humoru, luz, zdrowy dystans, ogromne zaangażowanie, dobra energia, kilogramy empatii i to, jakie relacje tworzę z Młodą Parą i całym teamem usługodawców. My się po prostu lubimy!
Niektóre znajomości zostają nawet na długie lata.
A co, ważne - Wasze przyjęcia zawsze koordynują dwie osoby.

Mój dream team
Nie wyobrażam sobie koordynacji w pojedynkę. Zależy mi na tym, żeby być w dwóch miejscach jednocześnie, dlatego zawsze mam obok siebie dodatkowe wsparcie. Dziewczyny działają według ustalonego wcześniej harmonogramu. Pomagają w przygotowaniach Młodej Pary, znajdą zgubione obrączki, wyprasują obrus, zawieszą neon, skompletują koszyczki ratunkowe i posłużą się igłą z nitką, jeśli zajdzie taka potrzeba. Opiekują się Wami i Waszymi gośćmi. Zawsze możecie liczyć na ich uśmiech i dobre słowo.

Martyna Chmielewska
Jest drugim koordynatorem Waszych przyjęć

Sandra
Lipner
Jest drugim koordynatorem Waszych przyjęć